piątek, 17 grudnia 2010

Mediolan - wydanie świąteczne

Już dość dawno temu, z różnych źródeł słyszałam, że Mediolan w okresie świątecznym wygląda bardzo pięknie. Dlatego czekałam z niecierpliwością żeby zobaczyć Stare Miasto przyozdobione w świąteczne szaty.

Nie zawiodłam się. Popatrzcie sami...



Castello Sforzesco





Dekoracja na Via Dante niedaleko Duomo polega na zmieniającym kolor "suficie". Coś niezwykłego...







W każdym mieście obowiązkowo na głównym placu musi stać ogromna choinka. Również i Mediolan nie należy pod tym względem do wyjątków.


Niestety, sama katedra nie jest podświetlona. Jednak 20 metrowej wysokości choinka tuż obok trochę to rekompensuje.


Galeria Emmanuela

Nawet niektóre tramwaje calutkie wystrojone są w świecidełka

 
Świąteczny, radosny nastrój panujący na Starym Mieście może udzielić się wszystkim, którzy tam przyjdą. Również zakochanym...

Pewnego wieczoru, niecałe dwa tygodnie temu, ja i Zosia stałyśmy przed Duomo czekając na przyjaciół. Pogoda, w porównaniu z Polską - niemal ciepła, światełka świąteczne - migocą wszędzie, nasze humory - bardzo dobre. Nagle zauważyłyśmy, że jakiś chłopak nieopodal nas klęka(!) przed dziewczyną i coś jej wręcza... Ona to bierze.. On wstaje a potem dłuugo, długo się przytulają.  
- Tak, byłyśmy świadkami zaręczyn! I to w dodatku przyjętych.


Nie zdążyłam uchwycić momentu, gdy chłopak klęczał, ale cyknęłam to zdjęcie tuż po.

Święta już tak blisko... tuż, tuż...

Polecam do posłuchania:

to moja ulubiona "christmas song", dobrze oddaje to co będę czuła 19.12.

1 komentarz:

  1. Mam nadzieję Aniu, że bez problemów dotarłaś do domu:) pomimo pozamykanych lotnisk

    OdpowiedzUsuń